Saturday, October 17, 2009

Another Raya Open House

Hari ni ada dua jemputan open house yg aku & family pergi. Satu kat rumah sewa lama aku dulu kat Taman Barkat, Kg Melayu Pontian Besar. Punya la lama tak pergi taman ni...most of the houses have changed...masing2 dah renovate. Jiranpun dah bertambah. Surau nampak dah besar sikit. Kat rumah ni aku melantak habis. Mula2 lontong. Kendian roti jala. Lepas roti jala, laksa pulak....buncit perut. Entahlah....lepas puasa ni berselera pulak aku.

Ingatkan lepas tu nak gi terus second open house...rumah bos. Tp memandangkan dah senak perut, tukar plan nak gi malam.

Tuan rumah sedang menyambut kedatangan tetamu.

Antara tetamu yg datang.
Amar tak berapa sihat. Nampak tak bermaya. Baru lepas muntah. Tak tau sebab apa.

Saing-saing baru lepas balik keje...makanpun berselera. Mungkin sbb masak kambing yg sedap tu...apa nama pun aku tak tau, walaupun dah tanya tuan rumah.

Tetamu wanita.

Mr & Mrs Yap.

Posing sekejap.

Orang2 kuat operation tgh 'kerja kuat'....hehehe.



No comments:

Post a Comment