Thursday, October 15, 2009

Aidil Fitri Open House 2009

Ha...ha...bukan open house rumah aku da...tapi tempat keje aku. Aku bukannya rajin sgt nak buat open2 house ni. Aku tak makan sgt pun, cuma aiskrim sepotong jer. Orang ramai sangat. Aku dgr jemputan orang kampong je dah sampai 1200 org...belum campor kita org lagi dgn in-house contractor....mau lebih 1500 org woo. Anyhow, pada pandangan aku la, open house ni memang khas untuk meraikan orang kampong pun. Sbb apa? Sbb dia org pun sebahagian dr Tg Bin Power Plant ni...sedikit sebanyak ada jugak sumbangan dia org. Dia org cukup bangga sbb ada Tg Bin Power Plant ni kat tempat dia org. Itu yg dia org cakap la masa DJ majlis interview dia org tadi.

Selamat datang kepada para tetamu.


Antara tetamu yg hadir. Adebayor pun ada tuh...tgh mengayat...hiks3x.


Sedap nampak bang? Tak pandang dah kiri kanan.

Beratur jgn tak beratur...yg malas, gi lepak tepi dulu.

Hidangan yg menjadi rebutan...kambing golek.

Sabar menanti giliran...'bila la nak sampai giliran aku ni, lapar dah ni'

Ais krim dan kanak-kanak tak boleh dipisahkan.

Sup yg tinggal air saja...isi sudah langsai.


Tamat.



No comments:

Post a Comment