Sunday, March 7, 2010

Amirul & Hafiza

Salam.

First and foremost...selamat pengantin baru aku ucapkan pada Amirul & Hafiza, semoga berbahagia selalu dan sentiasa beroleh keberkatan dlm mengharungi kehidupan sebagai suami-isteri...dan, nanti kalau dpt zuriat...beroleh anak2 yg soleh dan solehah...amin.

So...sabtu lepas aku saja2 ikut ikhramismail.com shot wedding...nak dapatkan field experience cam ner amik gambar wedding. Nampak cam mudah, tp aku tengok Ikhram tak henti2 lap peluh...huhu. Patut la awal2 lagi dia tanya ada bawak tuala lap peluh tak?...hehe...sib baik dia ada extra tuala good morning.

Pepehal..n-joi...









Antara kawan2 sekerja yg datang...Mr Lee ada tu woi!!! Tabik la sama ini sifoo...

Kawan2 sekerja lagi...rombongan kedua.
Tunggu rombongan ketiga , tak sampai2 lagi...jln jammed giler...dewan dah nak tutup, last2 suruh terus ke rumah Amirul. Aku pulak decide nak balik Pontian terus...takut terlewat, lagipun aku tak besa drive mlm...nampak double...

p/s: Kpd Ikhram...tq byk2, len kali ajak aku lagi...insya Allah...terus nak follow sampai outdoor shooting...hari tu memang tak de masa...



No comments:

Post a Comment