Tuesday, January 19, 2010

Lost World of Tambun

Salam.

Hari tu...tahun lepas.... sebelum balik bercuti raya haji, kita org anak beranak gi Lost World of Tambun. Plan asalnya nak gi Cameron Highland...tp time tu time hujan...cancel, tak jadi. Lain kali kot.

Kita org sampai kira awal la jugak, sbb parking byk kosong lagi. Dah tu masa beratur nak beli tiket pun depan kita org ada satu family jer. Siap abang tu hulur diskaun voucher lg...jimat skit duit aku. Terima kasih bang.

So...ko orang yg tak pernah sampai tu...enjoy la gambar-gambar yg aku ambik ni.

(Nota: Seperti biasa, aku edit ikut suka hati aku la...hehehe.)

Anak-anak aku tak sabar nak masuk.

Mana boleh terus masuk. Kena posing dulu.

Amar teruja.

Pintu gerbang sebelah dalam.

Area untuk budak-budak kecik...kot la.

Orang tak ramai lagi nih.

Binatang apa ni weh? Siap pelok pasu bunga lagi.

Stonehenge...?

Bontot singa.

Sailing.

Kesejukkan setelah berjam-jam mandi.

Cetek jer. Amar nak berenang pun tak boleh.

Kawan baru Amar.

Lepas kesejukkan, naik kuda la pulak.

Main pasir. Konon nak wat istana pasir, tp tak jadi-jadi.

Amar mana wei?

Ooo...itu rupanya. Kejar dia!!!

Haa...dapat pun. Naik-naik...nak pergi mana lagi?

Kelaparan...huhuhu. Biasa la bila sejuk-sejuk perut memang mudah lapar.

Bye. Semoga berjumpa lagi.

Personally, walaupun aku tak mandi, aku suka Lost World of Tambun ni....tak besar sangat dan tak kecil sangat...sedang-sedang aje. Nak perhati anakpun mudah. Tiket masukpun tak mahal lagi. Next time, insya Allah, aku nak datang sini lagi...kali ni aku nak mandi pulak.




No comments:

Post a Comment