Monday, December 21, 2009

Cuti

Salam.

Minggu ni aku cuti. Nak habiskan cuti yg berlambak lagi tu...kononnya la. Tapi, tahun ni punya cuti, satu haripun tak sentuh lagi....huhuhu. Cuti yg nak dihabiskan ni, cuti brought forward tahun yg sudah2 dan jugak off-in-liue. Kalau tak dihabiskan, burn cam gitu aje...mcm tahun lepas, rugi OIL aku sepuloh hari....diulangi, sepuloh hari engko!!!! Kalau tukar jadi duit mau dapat riban2....bole gak aku beli accessori kamera...hehehe.

Ingat masa plan nak cuti dulu... hari ni nak gi KWSP...nak update penama...and on the way balik nak singgah Astro...remote ctrl malfunction. Tp nak jadi citer...BM aku roadtax dah mati 2hb Disember hari tu...sedar hari sabtu ari tu...mak oi lamanya. (Nota: Bulan lima hari tu pun cam gitu jugak...siap bawak gi Lumut lagik. Sib baik ler masa balik tu takde pak pulisi tahan...bawak laju pulak tu...hehehe...kalu tak, masak.)

So...lepas gi JPJ, ajak org umah gi jln2 kat jln pantai tu. Ada karnival megasale aper-kejadah-aku-tak-tau. Tgh jln2 tu nampak le banner kat bawah ni. Singgah kejap. Dapat briefing sikit pasal product. Test sikit. Rasa mcm ok jer. Aku beli satu. Mana la tau, rambut aku jadi lebat and hitam balik...hehehe. Ko org tungguuu!!!!







No comments:

Post a Comment