Sunday, December 20, 2009

Ahad

Salam.

Hari ni Ahad, 20hb Disember, 2009. Sebelas hari lagi, tahun baru masihi 2010. Awal tahun hijrah, baru jer berlalu...Jumaat lepas. So, kepada semua....saya ucapkan selamat tahun baru. Semuga ditahun baru ini, kita menjadi lebih baik dari tahun-tahun yang lepas.

Hari ni tak gi mana2 rasanya. Semalam... dah gi jln2 ke JB anak beranak....Giant Plentong. Jumaat... dah gi Batu Pahat....service Focus kat Ang Trading. (Nota: On the way balik Pontian, tepon Yusof Jota-Jota tanya direction nak gi restoren nasi Beriani Power....mmg power, aku order Beriani kambing. Harga mahal dr biasa, tp mmg power....tak nyesal aku dok berpusing2 carik. Siap bungkus 2 lagi).

Sementara menanti anak2 aku bersiap nak gi mengaji, dan jugak aku snap beberapa keping foto.

Njoy!!!

Sisa2 embun menanti mentari naik segalah.

Air dan hijau...tenang dan menyegarkan pemandangan ku.

The new day begins....come what may.

Sejoli di dahan yg tinggi.

Sejoli di dahan yg tinggi 2...let us be alone.

Ha..ha..ha..dah tak sejoli dah.

Lepas hantar anak2 gi mengaji terus gi sarapan...ingat nak sarapan kat Mak Minah Sayang...tutup rupanyer. Terus gi depan sikit...ada restoren baru depan stesen bas baru.

Stesen bas baru Pontian. (Entah bila nak bukak.)

First time makan kat restoren ni. Nicely decorated. Aku ode nasi goreng cendawan, wifey ode kuew tiaw hailam dan Amar ode roti telor....semuanya ok, puas hati.


No comments:

Post a Comment