Saturday, November 7, 2009

Selamat Hari Lahir



Rumah Segamat, Danga Bay.

Syukur alhamdulillah, dengan izin dan limpah kurniaNya, hari ini aku menyambut ulangtahun hari lahir ku yang ke 43....hehehe....tua dah aku ni rupanya....walaupun nampak muda....cewah!!!perasan...phooraahhh chhiittt!!!!!

Harapku kepada yang Maha Esa mudah-mudah Dia memberkati usiaku ini. Dan pada hari-hari yang mendatang pula, pohonku, mudah-mudahan aku sentiasa taat dan patuh pada suruhanNya dan meninggalkan laranganNya. Ya Allah ya Tuhanku, aku ini hanyalah insan yang lemah. Janganlah Kau bebani aku dengan bebanan yang tak sanggup aku menanggungnya. Aku tidak layak syurgaMu, namun aku tidak sanggup menanggung seksa kubur dan nerakaMu. Ampunilah daku. Engkaulah pengampun dosa-dosa besar. Rahmati dan belas kasihanlah kepadaku...sesungguhnya, itulah yang lebih aku harapkan dariMu. Mudah-mudahan aku tidak berputus asa mengharap rahmat dan belas kasihMu itu....amin ya Rabbal'alamin.

So, sempena besday aku hari ini, aku hadiahkan diriku sendiri dengan hadiah kat bawah ni. Lepas dapat hadiah ni terus aku anak beranak bergerak ke Danga Bay.

Kat bawah ni pulak gambar-gambar yang aku ambil guna len kat atas tu.

Amar

Nuqman.

Ummi Hasan

Hasan dan adik-adiknya.

Hai...tunggu sape tu?


2 comments: