Saturday, November 21, 2009

Anak-Anakku



Hari ni takde nak buat apa-apa. Nak kuar jln2 malas rasanya. Lepas sarapan 1keluarga tadi, aku kuar balik gi kedai tayar. Tayar dah hampir botak....nak kena tukar for safety. Esok dah nak gi Lumut....Isnin dan Selasa ada workshop kat sana. Lepas tu nak balik kampong terus...cuti raya haji...jauh perjalanan tu. Ingat mula-mula nak tukar dua jer...belum gaji la katakan. Tapi bila fikir2 balik....what the heck, for safety....tukar empat2. Tayar lama dia amik...dpt la kurang sikit harga tu.

Biasa la....aku kalau gi mana2 la ni D3000 aku tu memang tak pernah tinggal....biar la apa org nak kata. So...ingat sementara tunggu dia org tukar tayar tu nak snap gambar dia org buat keje...tapi, hampeh!!!!bila aku on je kamera tu kuar message...no SD card inserted. Cis!!! lupa pulak nak masukkan balik SD card dlm kamera lepas upload gambar ke laptop aku mlm tadi.

So....nak hilangkan frust tak dpt snap gambar kat kedai tayar tu...balik rumah, aku suruh anak2 aku beraksi. Kat bawah ni la hasilnya. Layannnzzz.....

Nota: Aku tgh belajar editing ni...entah hape2 hasilnya. Ada yg guna Picasa. Ada yg guna Lightroom. Apa-apahal pun....aku tgh nunggu peluang nak gi kursus ni.











Nota: Seronok jugak rasanya bila tengok anak-anak happy.



No comments:

Post a Comment