Friday, June 4, 2010

Jogging

Salam.

Hari tu...nak jadi cerita...saje aku timbang badan, nak check berat terkini kunun....hu mak ai!!!...terkejut beruk aku...92.8kg. Memang lama dah aku tak gi gym...sejak cuti sekolah tahun lepas...huhu. Biasanya berat aku main dalam 85 he 88kg jer. Tak boleh jadi nih!!!...nak kena start balik gi gym.

So...last Sunday...sebagai permulaan yg baru...aku ajak la anak2 gi pusing padang kat stadium Pontian tu...dapat la 2 kali pusing...jerrrrr...hehe...jalan kaki pulak tu!!!jadi la.

Selebihnya..kita orang berposing....

N-joi.


Amar and Ayah
Amar and Nuqman
Amar...baiknya duduk
Nuqman...tak peluh pun!!!


Malamnya....abang aku datang dari Klang tiga beranak...nak daftarkan second daughter dia masuk matrik kat Rambah tu. Sampai lepas Maghrib....hiway jammed, katanya. Apalagi, bawak le gi Kemangi utk makan malam....

Makan bersila macam ni mengingatkan aku masa kecik2 dulu...kalau kat rumah arwah atuk, macam ni la makannya....duduk bersila, makanan dihidang atas meja rendah.
 Enak menikmati hidangan. (Nota: ok gak anak aku Amar snap...)




No comments:

Post a Comment